1. Mohu nakupovat bez registrace?
Bohužel náš systém neumožňuje nákup bez Vaší registrace, protože pro vyřízení Vaší objednávky je nutné znát Vaše iniciály, jako je jméno, adresu apod. Vaše údaje, jsou použity výhradně pro vyřízení objednávky.
2. Nedorazilo mi potvrzení o objednávce?
Pokud Vám nedorazilo potvrzení o objednávce, je možné že jste obejdnávku po registraci nedokončili. Taková objednávka nám bohužel nedorazí a nemůžeme ji tedy ani odeslat. Dále je možné, že jste zadali špatnou e-mailovou adresu.
3. Zboží mi nevyhovuje, co mám dělat?
Pokud se Vám z jakéhokoli důvodu zboží nelíbí, máte možnost ho v neporušeném obalu vrátit na adresu prodejny. Uveďte prosím Vaše jméno, v ideálním případě i VS pod jakým byla Vaše objednávka vyřizována, kopii dokladu (paragonu) a číslo účtu, kam si přejete peníze poukázat.
4. Chtěl bych nakupovat za velkoobchodní ceny.
Jsme dovozci značek LivingLab, BabyBanz a Kiddopotamus. Dále velkoobchodně prodáváme zboží značky Bonaparte, zažehlovací korálky značky HAMA, samolepky a autodoplňky značky CaseLogic. Velkoobchodní ceníky rádi zašleme všem maloobchodním prodejcům. Neváhejte nás kontaktovat na info@nextik.cz. |